Tingimused

Tellimuse koostamine e-poes

Valige toodete alt soovitud kaubad ja lisage need ostukorvi. 
Kui olete kaubad välja valinud, siis täike korrektselt vajalikud isikuandmete lahtrid - nimi, aadress, e-posti aadress ja telefon. 
Telefoninumbrit vajab Eesti Posti kuller, et teatada oma tulekust ette, Smart Posti teenuse puhul SMS paki teatamisest.
Kõigi kodulehel olevate toodete hinnad on eurodes ja koos  käibemaksuga ning ilma transpordi maksumuseta.

Nädalavahetustel ei toimu tellimuste kogumist.
NB! Juhul, kui Teie poolt tellitud toode on laost otsa saanud, võetakse Teiega ühendust e-posti või telefoni teel.
Kui makse ei ole 3 päeva jooksul tellimuse vormistamisest meie pangakontole laekunud, 
siis loeme seda sooviks ostust loobuda ning tühistame tellimuse.

Saatmiskulud

Kui tellimuse summa ületab 139.00 eur. toimetame Teile kauba kätte tasuta.

Itella SmartPosti pakiautomaat:
Itella SmartPosti kuller:
Omniva pakiautomaat:
Omniva kullerteenus 
Omniva Postkontor 

Tulen kaubale poodi järele - aadressil Mähe tee 7, Tallinn - 0€

Saatmistingimused

Arve laekumisel OÜ Top Stop pangaarvele, saadetakse kaup teele 1-2  tööpäeva jooksul teie poolt valitud kullerteenusega Omniva  kuller, Omniva postkontor, Omniva pakiautomaat või Smart Posti vahendusel Teie poolt tellitud aadressile. 
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul.
NB! Suuremahulisi tooteid saab tellida vaid Omniva kulleri ja Omniva Postkotorisse.
Kui tellimus on tasutud ning pakk transporditakse Teie poolt valitud aadressile, siis eraldi saadetise eest maksma ei pea. 
NB! Eritellimuste korral või kui soovitud kaup on otsa saanud, ei kehti hetkel nimetatud 1-2 tööpäeva, vaid kliendiga võetakse ühendust ja täpsustatakse kauba tellimise ja kohale jõudmise aega. 
Kaubale võib ka ise meie poodi järele tulla, sellisel juhul  saatmiskulusid ei arvestata.
Kui Teie poolt tellitud kaup on jõdnud kokkulepitud ajaks poodi, siis võetakse Teiega ühendust. 


 
Tasumine

Arvega

Kui oleme Teie tellimuse kättesaanud, siis saadetakse Teile e-posti aadressile ettemaksuarve.
Tellitud kauba eest palume kanda arvel esitatud summa OÜ Top Stop  pangakontole.
Selgituses märkige kindlasti  arve number.
Top Stop OÜ ei väljasta arvet kaubale  mida ei ole meie laos.
Kui makse ei ole 3 päeva jooksul tellimuse vormistamisest meie pangakontole laekunud, siis loeme seda sooviks ostust loobuda ning tühistame tellimuse.

Pangalingiga 
Tasumisel pangalingi kaudu, valige "maksekeskuse" maksemoodul. Teid suunatakse lehele, kus Teid ootab eeltäidetud maksekorraldus.
Veenduge, et summa on õige ja kinnitage tehing. Seejärel klikkige nupul "Tagasi kaupmehe juurde".
Tellimuse tasumisel nõustute automaatselt www.reketsport.ee veebipoe tingimustega.
Top Stop OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Top Stop OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le

Sularahas
Maksa kauba kättesaamisel,ainult Tennisepoes.
Kui tellimusele 3 tööpäeva jooksul järele ei tulda, siis loeme seda sooviks ostust loobuda ning tühistame tellimuse.

ESTO järelmaks 
ESTO järelmaks – ei soovi maksta kogu summat korraga? Maksa osamaksete kaupa!
Kasuta toodete või teenuste eest maksmisel just ESTO järelmaksu – kõige soodsam, mugavam ja kiirem järelmaksulink Eestis! 
Lisa tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisidest ESTO järelmaksulink. Maksmisel valige sobiv periood, igakuise osamakse suurus ning digiallkirjastage mugavalt ID-kaardi, Smart-ID või Mobiili-ID abil. 

ESTO 3
ESTO 3 makseviis on innovatiivne lahendus, mis võimaldab ostu kinnitada ja tasuda mugavalt ning kiirelt - kolmes võrdses osas, ilma lisatasudeta!
Vali e-poe kassas oma ostude eest tasumiseks ülimalt populaarne ESTO 3-osaline makseviis!

ESTO 3 aitab jagada ostusumma kuni 3-ks võrdseks osaks.
Ühtegi lisatasu ei lisandu.
Lihtsalt kolm võrdses osas makset, kolme kuu jooksul.
Esimene makse on alles järgmise kuu 15. kuupäeval.

ESTO 3 makseviisi pakub ja haldab ESTO AS.

Kui Teil on tellimuse kättesaamisega kiire, siis  helistage telefonile 5555 222 0 teavitamaks saadetud tellimusest.
Kui summa on laekunud OÜ Top Stop arvele, üritame paki samal päeval teele panna.
Laekumisi pangaarvetele kontrollitakse igal tööpäeval 12:00 
Pangakoordinaadid:
OÜ  Top Stop:     Swedbank EE952200221039055779                                                  
                                                                                                          


Ümbervahetus, tagastus

Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.
Tagastatud kauba saab vahetada  soovitud suuruse  ja/või teise kauba vastu. 
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab avalehe jalusest
KLIENDITEENINDUS - Kauba tagastus  


Tagastatud kaup palun saata Omniva  Pirita postkontorisse, Merivälja tee 24, 11901 Tallinn ,  Omniva pakiautomaati - Tallinna Pirita Keskuse pakiautomaati või Smart Postiga Tallinn, Pirita Keskus   OÜ Top Stop nimel.(tel.55552220)
Kauba vahetamise või tagastamise korral tasub tekkivad postikulud klient. OÜ Top Stop tasub kaubavahetamise kulud vaid juhul, kui tekkinud kulutused on meiepoolne eksimus.



Ette- või järel tellimuse tingimused

Ette- või järeltellimusi teostatakse kliendile Wilsoni europa kesklaost Saksamaalt. 
Kaupade saadavaust ja tarneaegasi arvestame Wilsoni  kesklaos olevate kaupade saadavuse ja tarneaegadega. 
Ettetellimisel kaupade ostmisel on vajalik 50%-line ettemaks, Top Stop OÜ arve alusel. 
Top Stop OÜ ei väljasta arvet kaubale  mida ei ole võimalik ette- ega järeltellida.
Raha laekumisel Top Stop OÜ arvele, esitame tarnijale koheselt  tellimuse ja teavitame Kliendile kauba kohale jõudmise orienteeruva aja.
Kui makse ei ole 3 päeva jooksul meie pangakontole laekunud, siis loeme seda sooviks ostust loobuda ning tühistame arve.
Kui kaupa Top Stop OÜ mitteolenevatel põhjustel pole siiski võimalik tarnida, tagastatakse raha Kliendi kontole 3 tööpäeva jooksul.


Lisainfo

Lisainfot või küsimused seoses kaubaga,  helistage  5555 222 0  või saatke  e-mail  
 Kontaktandmed leiate avalehel KONTAKT .